Bérelhető buszok | Férőhely | Kilóméter-díj | Óradíj |
Ft/km | ÁFA | Ft/óra | ÁFA |
Opel Vivaro | 8 + 1 | 250 | 27 % | 9000 | 27 % | MERCEDES Sprinter 313CDI | 15 + 1 | 300 | 27 % | 8000 | 27 % | Ford Transit | 15 + 2 | 330 | 27 % | 9000 | 27 % | IVECO Daily 50c17v | 19 + 2 | 350 | 27 % | 9000 | 27 % | Mercedes Sprinter 519 | 19 + 1 | 330 | 27 % | 9000 | 27 % | MERCEDES Sprinter 519 | 23 + 1 | 360 | 27 % | 10000 | 27 % | Mercedes Vario 818 | 25 + 1 | 350 | 27 % | 10000 | 27 % | ISUZU Novo lux | 30 + 1 | 450 | 27 % | 11000 | 27 % | MAN Lions Coach | 57 + 0 | 650 | 27 % | 13000 | 27 % |
Az ÁFA külföldi út esetén 0 %.
- A napi minimális kilóméter teljesítmény 250 km/nap.
- Óradíj esetén legalább 4 óra kerül elszámolásra. Ha a tényleges teljesítmény kevesebb mint a minimális, akkor a minimális kerül kiszámításra.
- Budapest területén a kilóméter-díj 15-15 km, óradíj esetén ½-½ óra kiállási díjat számolunk fel.
- Autópálya díjak, úthasználati díj, városbelépők, parkolási díj, alagút- és kompdíj, külföldi útnál a gépkocsivezetők elszállásolása, félpanziójának költsége és fejenkénti napidíja is a megrendelőt terheli.
Autópálya díjak | 1 napos Ft brutto | 10 napos Ft brutto | osztrák Ft/km brutto | osztrák 10 napos Ft brutto |
Opel Vivaro | | 17730 | 110 | | MERCEDES Sprinter 313CDI | | 17730 | 110 | | Ford Transit | | 17730 | 110 | | IVECO Daily 50c17v | | 17730 | 110 | | Mercedes Sprinter 519 | | 17730 | 110 | | MERCEDES Sprinter 519 | | 17730 | 110 | | Mercedes Vario 818 | | 17730 | 110 | | ISUZU Novo lux | | 17730 | 110 | | MAN Lions Coach | | 17730 | 110 | |
Elszámolás
Menetlevél szerint a ténylegesen megtett kilóméter, vagy idő alapján.
Fizetés
- Belföldi utaknál előleg nem kötelező, fizetés a számla átadását követően történhet készpénzben vagy banki átutalással.
- Külföldi utaknál indulás elött 7 nappal a fuvardíj 50%-át előlegként be kell fizetni a Vállalkozó bankszámlájára. A fennmaradó rész kiegyenlítése a hazaérkezés után 5 munkanapon belül számla ellenében történik készpénzben, vagy banki átutalással.
Lemondási feltételek
- 15 nappal az indulás elött díjtalan,
- 4-14 napon belül a várható fuvardíj 25%-a,
- 2-3 napon belül a várható fuvardíj 40%-a,
- 1 nappal előtte a várható fuvardíj 100%-a a megrendelőt terheli.
Áraink az áfát nem tartalmazzák.
- Belföldi fuvaroknál az áfa 27%.
- Nemzetközi fuvaroknál az áfa országonként változó.
Az út tervezésekor kérem, vegye figyelembe a gépkocsivezetőkre előírt munkaidő szabályozást, melyet a tájékoztatóban olvashat.
Panaszkezelési szabályzat
|
Tájékoztató
A gépkocsivezető(k) időbeosztására vonatkozó szabályok
Fontos tudnivalók a gépkocsivezető(k) vezetési- és pihenőidejének szabályozásáról az Európai Unió Tanácsának 561/2006/EK rendelete szerint:
- Egy gépkocsivezető napi 9 órát tölthet vezetéssel, mely heti két alkalommal 10 órára emelhető.
- Munkaideje maximum 15 óra lehet 24 órás perióduson belül, abban az esetben, ha a 15 órás munkaidőn belül 3 óra egybefüggő pihenőidőt tudott tartani. Ha a 3 óra folyamatos pihenőidőre nincs lehetőség, a munkaidő maximum 13 óra lehet. (A gépkocsivezető indulástól-érkezésig 13 órát tölthet úton.)
- Egy gépkocsivezető folyamatosan 4 és fél órát vezethet. A vezetési idő letelte után a vezetést kötelezően meg kell szakítania legalább 45 percre. Ha 4 és fél órán belül áll meg és nem veszi ki egyszerre a 45 perc pihenőt, először minimum 15 perc, utána minimum 30 perc megszakítás szükséges. 15 percnél rövidebb megállás vezetésnek számít!
- A gépkocsivezetőnek heti 2 pihenőnap jár. Lehetőség van arra, hogy az egyik héten 6 napot dolgozzon, utána 1 pihenőnapot kell kapnia. A következő héten már kötelező a 2 pihenőnap és a 3. hét végéig az egy elmaradt pihenőnap pótlása. Tehát vagy a második vagy a harmadik héten már csak 4 napot dolgozhat!
- Amennyiben a program nem teszi lehetővé a fenti szabályok betartását, úgy 2 fő gépkocsivezető részvétele szükséges!
- Két gépkocsivezető folyamatosan 21 órát tölthet úton, ezután 9 óra egybefüggő pihenőidőt kötelesek szálláshelyen eltölteni. Ebben az esetben folyamatos a haladás, a 2 gépkocsivezető felváltva vezet, a technikai pihenők beosztása a csoport igénye szerint történik.
Utas lista használata kötelező, kérjük, hogy indulás előtt töltsék ki!
A gépkocsivezető munka- és pihenőidejére kötelezően betartandó szabályok vonatkoznak! Nincs lehetőség a felülbírálásra!
Ezeket a szempontokat kérjük az út megkezdése előtt figyelembe venni, amennyiben egy gépkocsivezetővel indulnak el:
- Az indulás és a visszaérkezés között maximum 15 óra telhet el! (A kiállás is beleszámít.) Ez csak akkor lehet több, ha az autóbusz legalább 9 órát áll egy helyben.
- A gépkocsivezető a 15 órás munkaidejéből legfeljebb 9 órát tölthet vezetéssel.
- Ha az indulástól a célállomásig való eljutás több mint 4,5 órát vesz igénybe, akkor be kell iktatni egy legalább 15, majd egy legalább 30 perces megállást. Ezt célszerű benzinkúton, vagy pihenő helyen megtenni, ahol a csoport is fel tudja magát frissíteni üdítővel, kávéval stb.
- Több napos út esetén fontos tudni, hogy miután a gépkocsivezető 15 órás munkaideje letelt, legalább 9 órás pihenőt kell tartania, mielőtt újra elindulhat.
Javasoljuk, hogy a programszervezés előtt vegyék fel velünk a kapcsolatot, hogy a programok zökkenőmentesen betarthatók legyenek vezetési- és pihenőidők tekintetében. Készséggel állunk rendelkezésükre, kérdéseik megválaszolására.
|